בכל שנה רשתות של חברות שונות בארץ ובעולם מוציאות קטלוגים עדכניים של הקולקציות החדשות שלהן. קטלוגים רבים נשלחים אלינו הביתה ואחרים מוצגים בסניפי הרשתות וניתנים ללקוחות. הקטלוגים הם מצד אחד מאגר של מידע שימושי על החנות ותכולתה וגם אמצעי פרסום יעיל ולכן הם ניתנים בחינם לכל המבקש ברוב הרשתות בארץ. לא כולם יודעים מהו תפקידו של הקטלוג ומה ניתן להפיק ממנו. במאמר זה נדון בקטלוגים השונים של חורף 2014 והשימושיים השונים של הקטלוגים הללו.
בקטלוגים הנבחרים של חורף 2014 תוכלו לראות מיטב הביגוד וההנעלה האופנתיים ביותר בחורף הזה. כל רשת מציגה את הקולקציה האחרונה שלה ומאפשרת ללקוחות להציץ בפריטים שיופיעו בחנויות בעונת החורף. קטלוגים רבים כוללים תמונות צבעוניות ואיכותיות שמציגות את הדגמים השונים ולצדם פירוט והמחיר שלכם בחנות. (למשל: קטלוג 2014 של מעצבת שמלות הכלה ג'ולי וינו)
לדעת מה יש בחנויות – הקטלוג הוא למעשה הדרך הטובה ביותר להתעדכן ולדעת אילו פריטים מוצאים למכירה בכל חנות וחנות. תוכלו לחסוך זמן רב על שיטוטים בין חלונות הראווה של החנויות השונות ולדעת מראש מה נמכר בכל חנות על פי הקטלוג שלה. ניתן לעיין בקטלוג לפני שתיגשו לחנות עצמה ולבחור מראש את הפריטים שנראים לכם יפים ונוחים במיוחד. בחנויות רבות הקטלוג אינו מציג את כל המוצרים אלא רק הטובים והמומלצים ביותר. מכאן, שעיון הקטלוגים אינו יכול להחליף במאה אחוז את הביקור בחנות, אלא להוות תוספת ועזרה.
לקבל השראה – גם אנשים שלא מתכוונים לרכוש שום פריט לבוש מהחנויות השונות, יכולים להפיק תועלת רבה מהקטלוגים השונים. ניתן להתבונן בדגמים של הבגדים ובשילובים המיוחדים והאופנתיים של הצבעים והצורות ולקבל השראה לשילוב בגדים מעניין או אפילו סגנון לבוש חדש.
לסיכום, חשוב להכיר בערך הרב של הקטלוגים ולקחת קטלוג מכל חנות שבה תבקרו, במיוחד בתחילת עונת החורף הנוכחית.
מה תוכלו לראות בקטלוגים הנבחרים של חורף 2014?
החורף מגיע ואתו גם הקטלוגים השונים. רשתות אופנה גדולות כמו המשביר לצרכן מוציאות קטלוגים שווים ומעודכנים בכל עונה. גם רשתות העוסקות במכירת מוצרים שונים כגון רהיטים, מכשירי חשמל ואפילו מכוניות מוציאות קטלוגים, אולם קטלוגים אלו לא תמיד מעודכנים על פי העונות השונות כמו תחום האופנה שמשתנה כהרף עין ומתאים את עצמו מחדש לכל עונה ולעונה הנוכחית.בקטלוגים הנבחרים של חורף 2014 תוכלו לראות מיטב הביגוד וההנעלה האופנתיים ביותר בחורף הזה. כל רשת מציגה את הקולקציה האחרונה שלה ומאפשרת ללקוחות להציץ בפריטים שיופיעו בחנויות בעונת החורף. קטלוגים רבים כוללים תמונות צבעוניות ואיכותיות שמציגות את הדגמים השונים ולצדם פירוט והמחיר שלכם בחנות. (למשל: קטלוג 2014 של מעצבת שמלות הכלה ג'ולי וינו)
השימושים השונים של קטלוגים עדכניים
להתעדכן באופנה – בעזרת הקטלוגים השוני תוכלו להתעדכן באופנה החדשה לעונה הנוכחית. קטלוגים של חורף יציגו את קולקציות החורף השונות, מעילים, סוודרים, מגפיים, צעיפים וכדומה ואילו קטלוגים של עונות הקיץ יהיו קטלוגים המציגים קולקציות של חצאית ושמלות קלות, חולצות קיץ, בגדי ים ואפילו כפכפים. חשוב להיות מעורבים בעולם האופנה ומעודכנים בסגנונות הלבוש החדשים שנכנסו לאופנה ויצאו ממנה. כל מי שרוצה להתלבש על פי צו האופנה ולהיות בעניינים, צריכה לעקוב אחרי הקטלוגים השונים של רשתות האופנה הגדולות ולהתאים את סגנון הלבוש שלה בהתאם.לדעת מה יש בחנויות – הקטלוג הוא למעשה הדרך הטובה ביותר להתעדכן ולדעת אילו פריטים מוצאים למכירה בכל חנות וחנות. תוכלו לחסוך זמן רב על שיטוטים בין חלונות הראווה של החנויות השונות ולדעת מראש מה נמכר בכל חנות על פי הקטלוג שלה. ניתן לעיין בקטלוג לפני שתיגשו לחנות עצמה ולבחור מראש את הפריטים שנראים לכם יפים ונוחים במיוחד. בחנויות רבות הקטלוג אינו מציג את כל המוצרים אלא רק הטובים והמומלצים ביותר. מכאן, שעיון הקטלוגים אינו יכול להחליף במאה אחוז את הביקור בחנות, אלא להוות תוספת ועזרה.
לקבל השראה – גם אנשים שלא מתכוונים לרכוש שום פריט לבוש מהחנויות השונות, יכולים להפיק תועלת רבה מהקטלוגים השונים. ניתן להתבונן בדגמים של הבגדים ובשילובים המיוחדים והאופנתיים של הצבעים והצורות ולקבל השראה לשילוב בגדים מעניין או אפילו סגנון לבוש חדש.
לסיכום, חשוב להכיר בערך הרב של הקטלוגים ולקחת קטלוג מכל חנות שבה תבקרו, במיוחד בתחילת עונת החורף הנוכחית.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.