הידעת שיש בעולם יותר מעשרת אלפים סוגים של בושם? בעולם כזה של תחרות, לא פלא שמאות מעצבים, סלבריטאים ובתי עיצוב שונים, משקיעים סכומי עתק בפיתוח ריחות מדהימים וייחודיים אך גם בפיתוח בקבוק מרשים עם עיצוב מקורי שישבה את חוש הריח שלנו, אך לא רק – גם את חוש הראייה שלנו !
קרה לכם שראיתם עוגה מעוררת תיאבון בטלוויזיה ויכולתם ממש להרגיש את טעמה המתקתק בפה, אפילו להריח את ניחוח האפייה העולה ממנה? את אותה התחושה בדיוק, מנסים יצרני הבושם לגרום לכם לחוש שאתם רואים את הבקבוק שלהם בחנות או באתר. כבר לפי סגנון העיצוב הראשוני של הבקבוק, תוכלו לדעת אם הבושם מתאים לכם או לא, אם הוא בשבילכם ואם מפתה אתכם להריח את תוכנו.
העין הנמשכת לבקבוק מייצרת שימוש תדיר ומהנה
מחקרים מראים לנו ומספרים לנו עובדה מעניינת על השימוש שלנו בבושם: ברגע שאנחנו נהנים מצורת בקבוק הבושם שבחרנו או קיבלנו, אנחנו נהנים יותר להניח את בקבוק הבושם המעוצב בארון המקלחת שלנו, להשוויץ על השידה שלנו ואפילו לשאת אותו איתנו בעת הצורך ברכב או בתיק - ויותר מכך, אנחנו גם ניהנה ממנו יותר, בכל שימוש מחדש! העיצוב של הבקבוק לא רק מגדיר את הבושם עצמו אלא גם מגדיר אותנו, ואת ההנאה מבחינתנו בשימוש במוצר מעוצב ויפה.
הבושם הוא סממן ביטוי נוסף של הסטייל שלנו.
שבוחרים בהצלחה בקבוקי בושם מעוצבים, משדרגים את המתנה לאישית יותר
כשאנחנו בוחרים את הבושם המתאים ביותר עבורנו, נשקיע זמן ותשומת לב בריח ובעיצוב. לעומת זאת, כאשר בוחרים במתנה, יש לנו אפילו יותר חופש להשתולל! אם אנחנו יודעים את ההעדפה האישית של מקבל המתנה, ניתן לבחור בניחוח מתאים לו, אך אם לא – אנחנו יכולים לבחור בבקבוק המתאים לו ביותר! לפי הסגנון של מקבל המתנה, נוכל להתאים בקלות בקבוק שהוא יאהב: אם אמא שלך מטופחת ומתוקתקת - בקבוק מוזהב וצר או בקבוק עם עיטורים נוצצים, יעלה חיוך על פניה. אם החבר שלך הוא בחור עם סטייל שאוהב לצאת וליהנות – בעיצוב מודרני כהה וקווים נקיים, יעשה את העבודה עבורך.
בבחירת בושם, אי אפשר לנתק את העיצוב מהניחוח – השילוב המושלם של שניהן יהווה את הבושם המושלם עבורנו!
קרה לכם שראיתם עוגה מעוררת תיאבון בטלוויזיה ויכולתם ממש להרגיש את טעמה המתקתק בפה, אפילו להריח את ניחוח האפייה העולה ממנה? את אותה התחושה בדיוק, מנסים יצרני הבושם לגרום לכם לחוש שאתם רואים את הבקבוק שלהם בחנות או באתר. כבר לפי סגנון העיצוב הראשוני של הבקבוק, תוכלו לדעת אם הבושם מתאים לכם או לא, אם הוא בשבילכם ואם מפתה אתכם להריח את תוכנו.
הסתכל בבקבוק וגם במה שיש בו
מה הם הקריטריונים להצלחה של בושם מומלץ? מלבד כוחו של המותג והניחוח, לעיצוב הבקבוק יש השפעה אדירה על בחירת הבושם המיידית שלנו. קודם כל, אנחנו נימשך לצורה ולעיצוב שמגרים את העיניים שלנו ואת הדמיון ומשם נמשיך לתת לבושם הזדמנות וגם ננסה את הריח שלו. גדולי המעצבים מוציאים מדי שנה קולקציית בשמים ובקבוקים, בדיוק באותה צורה בה בתי אופנה משיקים קולקציות של בגדים, תיקים ונעליים. בושם מולקולה הוא דוגמה מעולה לעיצוב מרהיב של בקבוק בושם, עיצוב שמיד מושך אותנו לבחון את תוכן הבקבוק.העין הנמשכת לבקבוק מייצרת שימוש תדיר ומהנה
מחקרים מראים לנו ומספרים לנו עובדה מעניינת על השימוש שלנו בבושם: ברגע שאנחנו נהנים מצורת בקבוק הבושם שבחרנו או קיבלנו, אנחנו נהנים יותר להניח את בקבוק הבושם המעוצב בארון המקלחת שלנו, להשוויץ על השידה שלנו ואפילו לשאת אותו איתנו בעת הצורך ברכב או בתיק - ויותר מכך, אנחנו גם ניהנה ממנו יותר, בכל שימוש מחדש! העיצוב של הבקבוק לא רק מגדיר את הבושם עצמו אלא גם מגדיר אותנו, ואת ההנאה מבחינתנו בשימוש במוצר מעוצב ויפה.
הבושם הוא סממן ביטוי נוסף של הסטייל שלנו.
שבוחרים בהצלחה בקבוקי בושם מעוצבים, משדרגים את המתנה לאישית יותר
כשאנחנו בוחרים את הבושם המתאים ביותר עבורנו, נשקיע זמן ותשומת לב בריח ובעיצוב. לעומת זאת, כאשר בוחרים במתנה, יש לנו אפילו יותר חופש להשתולל! אם אנחנו יודעים את ההעדפה האישית של מקבל המתנה, ניתן לבחור בניחוח מתאים לו, אך אם לא – אנחנו יכולים לבחור בבקבוק המתאים לו ביותר! לפי הסגנון של מקבל המתנה, נוכל להתאים בקלות בקבוק שהוא יאהב: אם אמא שלך מטופחת ומתוקתקת - בקבוק מוזהב וצר או בקבוק עם עיטורים נוצצים, יעלה חיוך על פניה. אם החבר שלך הוא בחור עם סטייל שאוהב לצאת וליהנות – בעיצוב מודרני כהה וקווים נקיים, יעשה את העבודה עבורך.
בבחירת בושם, אי אפשר לנתק את העיצוב מהניחוח – השילוב המושלם של שניהן יהווה את הבושם המושלם עבורנו!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.